چه روغن موتور مناسبی برای ماشینم بخرم؟
5
مرداد 1401
0 نظر

چه روغن موتور مناسبی برای ماشینم بخرم؟

کاتالوگ مصور راهنمایی خرید روغن موتور

خرید روغن موتور ماشین از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر

در این مقاله سعی شده است تا آسان ترین روش برای انتخاب نوع روغن موتور خودرو بر اساس نوع خودرو بصورت تصویری  آموزش داده شود.

تا کنون اکثریت مردم بر اساس نظر فروشگاه تعویض کننده روغن، اقدام به انتخاب بر اساس مولفه قیمت و کارایی روغن می‌نمودند.

با گسترش فروش روغن‌های تقلبی و خسارات جبران ناپذیری که به خودروهای مردم وارد شد نیاز به آگاه سازی، دانش خرید روغن و خرید از عاملین فروش رسمی و معتبر شرکت‌ها بیش از پیش احساس گردید.

روند تغییر مسیر شرکت‌های بزرگ و معتبر تولید کننده روغن خودرو، به سمت توزیع اینترنتی از طریق فروشگاه‌های اینترنتی مورد تایید، پیش بینی و به مورد اجرا درآمده است.

فروشگاه اینترنتی فابریک کالا به نماینده مجاز شرکت های تولید کننده روغن بهران,سپاهان(روغن اسپیدی),روغن ایرانول,روغن پارس نسبت به فروش اینترنتی روغن موتور و محصولات روغنی شامل روغن موتور بنزینی، روغن هیدرولیک، روغن دیزل و روغن گیربکس,گریس ,روغن های صنعتی به قیمت دولتی اقدام نموده است.

برای خرید روغن موتور دولتی با استفاده از راهنمایی داخل کاتالوگ لطفا اقدام بفرمایید.

چه روغن موتوری برای خودروی من مناسب است؟

 کاتالوگ تصویری زیر می‌تواند به شما کمک کند تا روغن خودروی مناسب با خودروی خود را انتخاب و جهت خرید آن اقدام نمایید:

 

 

 

 

 

ضمنا هنگام خرید حتما به قیمت مصرف کننده درج شده بر روی کالا که قطعا تفاوت بسیار ملموسی با قیمت در بازار آزاد و مراکز اتوسرویس و تعویض روغنی دارد حتما توجه کنید.

همچنین، فروشگاه اینترنتی فابریک کالا علاوه بر این که به عنوان عامل فروش و توزیع انواع روغن خودرو انتخاب شده است، در زمینه فروش انواع کالاهای دیجیتال از جمله متر و تراز لیزری، هندزفری و ... ، لوازم آشپزخانه مثل اسپرسوساز، هواپز، انواع جارو رباتیک و شارژی شیائومی با قیمت مناسب، فعالیت دارد.

فروشگاه اینترنتی فابریک کالا

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)